Arrow || CW

Page 41 of 44 Previous  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Fri Nov 13, 2015 6:23 pm

They are trying to build up Legends of tomorrow and its hurting Arrow really badly.

I mean at least on Flash, Captain Cold is fun to watch so it didnt have much of an affect. But on Arrow its taking up half the season



People are speculating Darhk might be Feliciti's father lol

RealGunner
Admin
Admin

Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Fri Nov 20, 2015 1:15 am

Better episode. Specially the last 15 minutes. Fight sequence was great (after i ignored the fact that none of Thea's punches were hitting Diggle's brother during that elevator scene Laughing )


Flash/Arrow cross over coming up :bow:
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Fri Dec 04, 2015 3:17 am

Good 2nd half of the crossover. Flash's one was better though.


Good to see Merlyn actually acting like a villain and not anti-hero.

Felicity needs to die asap. Will hand out sweets at work when she does.

Flash cast even made an Arrow episode good ffs. Also Oliver seems so much better when he is acting alone. Needs to start working solo again tbh

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Sat Dec 12, 2015 1:25 am

Would be the greatest christmas gift of all time if Felicity is actually dead


Canary Cry shattering double glazed glasses but not affecting eardrums rofl


Whole *bleep* episode was revolving around Felicity. Oliver Queen has resorted to being a bitch because of her. This show is the true meaning of 'great potential but all ruined due to bad decisions'
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by Dante on Wed Dec 16, 2015 2:22 am

I remember when they showed Oliver crying at that grave , last ep when i saw how much they focused on Felicity , i thought that's it , it's happening

And it's really happening

2 things.

1. pls let her stay dead , no more Felicity. No issue with the actress or even the character initially , but how it all turned out eventually, it dragged the show down imo . I couldn't even buy into it

2. Much more Green Arrow , less Green Arrow & friends in action. Tbh , even John has become alarmingly annoying . I want Oliver to take the piss after what happened to Felicity and not allow them to come with him out there anymore , not that often , not every single time . Like blame himself for relaxing or something like that and take full control of everything. Laurel , John , his sister and especially Felicity , they do what they want with him lol. It doesn't even feel he's in charge to me anymore

The actual Green Arrow as a vigilante has become partial to his own story ffs , bunch of sidekicks is most of what i see.
I want to see Green Arrow fight crime while i watch HIS story , occasionally get some help and the sidestories ok , not GA and sidekicks in every action scene , and thank fk this Olicity thing is finally over.
avatar
Dante
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : AC Milan
Posts : 5463
Join date : 2011-07-09
Age : 27

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Wed Dec 16, 2015 6:13 pm

Dante wrote:I remember when they showed Oliver crying at that grave , last ep when i saw how much they focused on Felicity , i thought that's it , it's happening

And it's really happening

2 things.

1. pls let her stay dead , no more Felicity. No issue with the actress or even the character initially , but how it all turned out eventually, it dragged the show down imo . I couldn't even buy into it

2. Much more Green Arrow , less Green Arrow & friends in action. Tbh , even John has become alarmingly annoying . I want Oliver to take the piss after what happened to Felicity and not allow them to come with him out there anymore , not that often , not every single time . Like blame himself for relaxing or something like that and take full control of everything. Laurel , John , his sister and especially Felicity , they do what they want with him lol. It doesn't even feel he's in charge to me anymore

The actual Green Arrow as a vigilante has become partial to his own story ffs , bunch of sidekicks is most of what i see.
I want to see Green Arrow fight crime while i watch HIS story , occasionally get some help and the sidestories ok , not GA and sidekicks in every action scene , and thank fk this Olicity thing is finally over.


preach :bow: :bow: :bow:

Oliver comes for like 10 minutes per episode

When Oliver found out he has a son and felicity found out. She made the whole thing about her rofl rofl gtfo

Oliver's sister is dying in teh gas chamber and all oliver cares about is felicity rofl

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by Dante on Wed Dec 16, 2015 8:08 pm

tell me about it rofl

I mean , if it was only that she made the whole thing about her... she did what she did and said what she said , just about as Oliver had to deal with an immortal , mythical human being with unimaginable powers , a threat that could wipe out everything and everyone around... fk all dat too, let's make it about Felicity right there and then. And btw , it's not just us , people noticed

Spoiler:

thanks felicity Laughing

Also agreed about the gas chamber , it's just all so lame when you take even a remotely close look. Finally , even in the ridiculously off chance she's not actually dead and survives in the end , they must at least end their relationship somehow . It's not quality , it drains from the entire show and it feels forced , a bit like fan-fiction if you like . Let alone how interesting it will make the entire story and characters if she actually stays dead.First time in ages i was like wtf , can't wait to see what happens next. Olicity really stole that from me in this show ..

I mean i sat down to watch 2 seasons of Oliver-Laurel building -and the show wasn't even about this , like with Olicity- and come 3rd season , what do i get? Olicity . And sidekicks. Sigh .

Even Laurel was like meh whatever , my thingy suddenly isn't wet anymore about you Oliver , i approv Felicidad , it's all cool we be just friends who carez lel , i'll just be teh Canary from now on and go out ther and fit crim , i m stronk indepindind girl , no need yur permisiun anywayz


k
avatar
Dante
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : AC Milan
Posts : 5463
Join date : 2011-07-09
Age : 27

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by Clutch on Fri Jan 22, 2016 11:34 am

When you figure out that Felicity isnt dead


Clutch
Prospect
Prospect

Posts : 132
Join date : 2015-11-02

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Sat Feb 13, 2016 9:21 pm

My thoughts exactly :facepalm:


Episode 11. One of the worst episodes I have ever seen of any tv show. Even after skipping all the cringe worthy felicity scenes, it's still awful. Only half decent thing about it is Amanda Waller

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by McLewis on Sat Feb 13, 2016 10:24 pm

Spoiler:
So basically the grave Ollie's crying over is his son's hmm

That makes more sense than anything else, given that last few minutes of the last episode.

_________________
avatar
McLewis
Admin
Admin

Club Supported : Roma
Posts : 9419
Join date : 2011-06-05
Age : 29

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Wed Feb 17, 2016 4:57 pm

The last epsidoe was very good. Just watched it. First good one in the entire season.

Yea it has to be his son. However maybe it's another bluff?

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by McLewis on Thu Feb 18, 2016 3:36 pm

Filler episode is filler tbh.

_________________
avatar
McLewis
Admin
Admin

Club Supported : Roma
Posts : 9419
Join date : 2011-06-05
Age : 29

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Sat Feb 20, 2016 11:16 pm

lmfao thea running away from the collapsing building with debris CLEARLY landing on her head from every direction

somehow escaped with no scratch Laughing


I think the person in the grave is Felicity's mother. I think William is too obvious now.
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by Dante on Sun Feb 21, 2016 1:26 am

Felicity's mother ? Hmm , that's an interesting one , especially after all the fuss with Lance trying to protect her and all . Also , William and what not , 'too obvious' didn't stop this show before , wouldn't put it past them

but pls not her , not the milf ffs Mad

What about William's mother ? Surely she didn't just hand him over to Darhk , may it be she's the one in the grave after all ? Probably not. Maybe Felicity surviving the attack was a red herring to put us off it and it's still Felicidad after all ? Imo only 3 people out there that would make Oliver kill again , his son , Thea , and likely Felicity.. take your pick .

Although i am not as annoyed as before with Felicity , thanks to the focus being distributed better , i still can't buy into Olicity.. i guess Olicity going nowhere

my biggest complaint is still Sidekicks & Arrow .

FK Thea , FK Diggle , FK the canary always being there , aaalways out there with Oliver

I want to watch the Green Arrow fighting to save his city , not a bunch of sidekicks in every single ep

and it's just laughable how little we get to see him actually do fancy stuff with the bow and arrow

he just jumps from up high , punches people with the bow , maybe shoot once or twice between 2 eps.. woosh

and let's not get started with this .

Oliver : I don't kill anymore , that's old Oliver , i am all for justice

Diggle : I approve Oliver , you are a changed man now

Next ep : Diggle killing fkloads of criminals with his gun , Oliver doesn't raise an eyebrow, hypocrite criminal Diggle no problemo , basically nobody is giving two shits about Diggle shooting the bad guys repeatedly , not even Lance rofl

But sure Oliver can't kill , justice .

Diggle doe .

Diggle can kill alright , no biggie rofl

this show rofl
avatar
Dante
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : AC Milan
Posts : 5463
Join date : 2011-07-09
Age : 27

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by DeviAngel on Sun Feb 21, 2016 7:41 am

I think Diggle will die :/

_________________
:coffee: Thumbs up  I don't worry , I am sexy !  Thumbs up   :coffee:

"I do not want the # 10 kit to be retired. It wouldn’t be right. When I was a child I dreamed of being able to wear it one day, and I would like others to do the same. There must plenty of little kids with the same dream I once had. "
avatar
DeviAngel
Admin
Admin

Club Supported : Liverpool
Posts : 21218
Join date : 2011-06-05
Age : 117

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by Tomwin Lannister on Thu Feb 25, 2016 1:27 am

Finally caught up with Felicity and it is better than last season but still meh. Could be so much better.


I actually got up off of my bed to turn the show off and never watch it again when I seen shado or wtf her name is was actually alive in a flashback but thankfully after a much needed piss break I found out it was a hallucination.

No more surprise returns pls. Flashbacks are getting out of hand and convoluted where now like everybody on the show is connected with events that happened on the Island or in Japan or wherever.


M.M is a scrub, that Oliver - M.M fight was pure banter. I just wish Arrow would go back to killing people and hopefully he does when we catch up to post-graveyard time. Laurel and her gimp suit can just pls go, hope it's her who gets killed off.

Then again with the pussy attitudes from the characters, it wouldn't surprise me if it was Damien Dahrks grave and Oliver & Co are crying their eyes out because they accidentally killed him to save the city when they just wanted Oliver to knock him out and put him in jail for 4 years.



And I swear the no kill policy which was the cause of so many heated talks between the group kind of disappear every now and then and people get dropped with pistol shots or arrows to the chest.

_________________




Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
avatar
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : AC Milan
Posts : 26110
Join date : 2011-06-05
Age : 76

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Thu Feb 25, 2016 1:37 am

rofl not disappointed by that review

Felicity and friends (:


They have ruined Ra's Al Ghul completely with all this M.M becoming him crap lmao. Oliver beat him with 2% effort while he could barely do it when M.M was the black archer. Great logic.

Flash backs linking diggle and his brother to that shaman voodoo guy. Diggle's brother suddenly a force of nature. Knows everything about Darhk and his operations like Darhk used to consult him before running things. Was so cringe when Diggles said "Let me go and consult Andy" last ep and he did it twice rofl

what was even more cringe was laurel "Let me go and make a list of all potential buildings" I mean it's not like she is the D.A or anything. How is she not out of job ffs.

Overwatch. No comment

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by Tomwin Lannister on Thu Feb 25, 2016 1:45 am

Lmao

This show would have prime WWE chat level banter if a bunch of us watched it it's that hilarious


Laurel holding down a prestigious probably 60 hour + job whilst fighting crime all night when a couple of years ago or maybe even less she was just your average girl. I mean I have a meaty left hook on me with a couple years punching a bag but I still hate getting up in the mornings to do anything,  she is something else. I need her coach.

Overwatch, banter.

Finding a next gen power source and curing her disability within like 3 weeks. Banter.

It's such a cop out when shows introduce a genius just as an excuse for them to invent stuff that's ground breaking every 10 minutes. That lad should be worth 400 trillion pounds by now. And lol at her dad, (past crap being related again) being the calculator.

Diggles bro being tied to everything, banter. Again he was supposedly dead. Stop bringing everybody back. How many important organisations has he been around. Must have an amazing CV despite being a low level drug pusher back in the day.

That lad on the Island who loves harry potter magic, he was hovering around a military base in Afghan having free reign of the joint. BANTER.


The group needs thinning out man, really does. Hope D.D somehow defies all story line odds like prime John Cena and kills a good 4 Billion people including half of Arrows group.

Arrow used to be alpha now he's everybodies bitch.





Basically, if you want to find out information on any problem in the Arrow world, just dig in to each others past because everybody is related to everybody on a personal level at this point in time.

_________________




Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
avatar
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : AC Milan
Posts : 26110
Join date : 2011-06-05
Age : 76

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Sun Feb 28, 2016 12:07 am

Oliver's son is kidnapped and about to be executed and Felicity makes the whole thing about herself rofl

Hope she walked out of the studio and infront of a bus at the end.


Loved the white walker king lad in the flashback.


avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Sun Feb 28, 2016 12:08 am

oh and no idea why Oliver bothers with all the secret identity thing. Might as well walk with no hood or mask

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Sat Mar 26, 2016 9:45 pm

was alright.

Was nice seeing few mins of Oliver Queen here n there.

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Thu Mar 31, 2016 11:38 pm

One of the worst episodes i've seen

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by Freeza on Fri Apr 01, 2016 1:18 am

When are you going to stop watching this shit? Laughing It's hurting you more than it does good.

_________________
avatar
Freeza
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 14804
Join date : 2011-06-06
Age : 24

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by M99 on Sat Apr 02, 2016 1:31 am


_________________
#JUSTICE4

Invisible Smilies 2012. Join the campaign.

avatar
M99
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : AC Milan
Posts : 25474
Join date : 2011-06-06
Age : 94

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by DeviAngel on Sat Apr 02, 2016 1:58 am

Freeza wrote:When are you going to stop watching this shit? Laughing It's hurting you more than it does good.

+1

_________________
:coffee: Thumbs up  I don't worry , I am sexy !  Thumbs up   :coffee:

"I do not want the # 10 kit to be retired. It wouldn’t be right. When I was a child I dreamed of being able to wear it one day, and I would like others to do the same. There must plenty of little kids with the same dream I once had. "
avatar
DeviAngel
Admin
Admin

Club Supported : Liverpool
Posts : 21218
Join date : 2011-06-05
Age : 117

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by RealGunner on Sat Apr 02, 2016 10:35 am

Freeza wrote:When are you going to stop watching this shit? Laughing It's hurting you more than it does good.


I dont even know
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 73983
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Arrow || CW

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 41 of 44 Previous  1 ... 22 ... 40, 41, 42, 43, 44  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum