Destiny 2

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Re: Destiny 2

Post by LeVersacci on Fri Jul 21, 2017 9:35 pm

Wow Warlock is so OP. RG literally button mashing and teamwiping them smh

Warlock OP just lik in D1

LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Posts : 12765
Join date : 2011-09-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by RealGunner on Fri Jul 21, 2017 9:35 pm

Think we only lost like 1 match in total out of 10 odd.

Love how hard they tried to copy overwatch with competitive rofl

Even the map looks the same lmao
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 80410
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by RealGunner on Fri Jul 21, 2017 9:36 pm

@LeVersacci wrote:Wow Warlock is so OP. RG literally button mashing and teamwiping them smh

Warlock OP just lik in D1


lmaoooooo It's because that's what I used to do in D1 as well. More to do with skill imo
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 80410
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by RealGunner on Fri Jul 21, 2017 9:37 pm

This is definitely more fun with friends though. Might still buy the proper game but not for anything over 40
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 80410
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Fri Jul 21, 2017 10:07 pm

@RealGunner wrote:Think we only lost like 1 match in total out of 10 odd.

Love how hard they tried to copy overwatch with competitive rofl

Even the map looks the same lmao


Just realised the bit about the map lmao.

So true, I really enjoyed the s and d type mode though.

That was really fun, even if I got really arrogant at times lmao.

_________________
avatar
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 64371
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by LeVersacci on Fri Jul 21, 2017 10:08 pm

@RealGunner wrote:
@LeVersacci wrote:Wow Warlock is so OP. RG literally button mashing and teamwiping them smh

Warlock OP just lik in D1


lmaoooooo It's because that's what I used to do in D1 as well. More to do with skill imo
breh warlocks literally pressing a couple buttons then you're dead. I had to change stats on my gear and switch attachment on my weapons to compete with warlocks.

Titans aren't that bad. Only annoying thing about them is when they crouch behind their shield and you don't have a grenade. Bit hard to flank them when radar is up 24/7.
avatar
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12765
Join date : 2011-09-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by LeVersacci on Fri Jul 21, 2017 10:09 pm

@RealGunner wrote:This is definitely more fun with friends though. Might still buy the proper game but not for anything over 40
Yeah def more fun with friends for sure.
avatar
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12765
Join date : 2011-09-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by RealGunner on Fri Jul 21, 2017 10:10 pm

People saying hunters are quite underpowered. btw that captain america shield skill rofl rofl

Guns are all quite shit so far. Kept changing all the time. Hope they are better in the real game.

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 80410
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by LeVersacci on Fri Jul 21, 2017 10:15 pm

@RealGunner wrote:People saying hunters are quite underpowered. btw that captain america shield skill rofl rofl

Guns are all quite shit so far. Kept changing all the time. Hope they are better in the real game.

They are. Was close to uinstalling the beta earlier. We have the most useless side ability (roll)

We rely on mobility but got nothing except for a 30 second cd roll. Only "useful" ability is the triple jump/higher double jump

also yeah that shield thing is hilarious
avatar
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12765
Join date : 2011-09-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Fri Jul 21, 2017 10:18 pm

Yeah the amount of times me and Versacci was firing whole clips into people and then getting one banged was ridiculous lmao.

I like the general movement of the class though, hope they buff up the general abilities for launch.

_________________
avatar
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 64371
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by LeVersacci on Sat Jul 22, 2017 2:12 pm

@RealGunner wrote:This is definitely more fun with friends though. Might still buy the proper game but not for anything over 40
Same. Boring solo, fun with friends.

Also won't buy it unless I find a good deal. Gonna laugh so much if they pull that bs again with removing half the content and locking it behind DLC.
avatar
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12765
Join date : 2011-09-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by RealGunner on Thu Sep 21, 2017 9:10 pm

Mole

http://deals.simplygames.com/p/destiny-2-ps4
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 80410
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by Firenze on Thu Sep 21, 2017 9:34 pm

lol..came to post that too

was tempted to jump in at that price but I think I'd get bored after a couple days

keep your eyes peeled for FIFA deals RG IMO

avatar
Firenze
the Bloody-Nine

Club Supported : Manchester United
Posts : 27390
Join date : 2012-04-25

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by RealGunner on Thu Sep 21, 2017 9:38 pm

I got you
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 80410
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by Kaladin on Wed Oct 25, 2017 6:11 pm

Got it, played the first couple of missions and i feel i've seen everything there is to see in this game

_________________
avatar
Kaladin
Stormblessed

Club Supported : Real Madrid
Posts : 21832
Join date : 2012-06-28
Age : 25

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by Firenze on Wed Oct 25, 2017 6:36 pm

yup, hype around this game came and went faster than Milan's aspirations for this season
avatar
Firenze
the Bloody-Nine

Club Supported : Manchester United
Posts : 27390
Join date : 2012-04-25

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by McLewis on Sun Oct 29, 2017 9:17 pm

Have finished the Cabal raid 3 times now. The easiest raid since Crota, I'd say.

At this point, my only real criticism is that token system. The vendors really need to sell actual weapons and armor again. My loadout is so weird because of these random drops after cashing in tokens.

_________________
avatar
McLewis
Admin
Admin

Club Supported : Roma
Posts : 10501
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by LeVersacci on Sun Oct 29, 2017 9:44 pm

Think I had like 7 people from my friend list playing it the first week. Now 0 people are playing it lmao.

Mindless fps game.
avatar
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12765
Join date : 2011-09-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by McLewis on Sun Oct 29, 2017 9:46 pm

I'm in a clan of about 70 people (although only like 10 of us are actually active and communicate with each other regularly). We legit struggled one night last week to find a 6th person to raid with. Crazy.

Never had that much trouble with D1.

_________________
avatar
McLewis
Admin
Admin

Club Supported : Roma
Posts : 10501
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by RealGunner on Sun Oct 29, 2017 10:10 pm

Yea the hype went down quite fast after the initial release.

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 80410
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by RealGunner on Sat Sep 22, 2018 2:30 pm

Been playing this for a bit.

Seems worse than the first one tbh. Find it hard to believe they didn't even bother changing some of the missions.

More like Destiny 1.5

Story is better than the first though. You can see why it's free this month lol
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 80410
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by Great Leader Sprucenuce on Sat Sep 22, 2018 5:08 pm

I've been enjoying it a lot, so much so I bought all the DLCs lol.

I probably would have been critical of it if I bought on release but getting it a year later with all the content makes it feel like a really good game imo.

_________________
avatar
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 64371
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by RealGunner on Sat Sep 22, 2018 5:24 pm

It's still a fun shooter. that i absolutely agree with.

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 80410
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by RealGunner on Sat Sep 22, 2018 10:57 pm

Man that Spiderbite-1si sidearm is so fun to use.


How are the raids like mole?
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 80410
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by McLewis on Sat Sep 22, 2018 11:22 pm

Forsaken is where it's at though. Best of all the DLCs. They fixed a lot of the problems the vanilla game had and by fixed, brought back stuff from D1.

They really outdid themselves with the Dreaming City. Every view there is a worthy of a desktop background.

Enjoying it thoroughly.

_________________
avatar
McLewis
Admin
Admin

Club Supported : Roma
Posts : 10501
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by RealGunner on Sat Sep 22, 2018 11:50 pm

So glad to have voidwalker back.

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 80410
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Destiny 2

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum