Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Page 3 of 15 Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Next

Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by guest7 on Sun Aug 13, 2017 9:52 pm

First game ever under Zidane our defence has looked good Shocked

guest7
Fan Favorite
Fan Favorite

Posts : 8081
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by chad4401 on Sun Aug 13, 2017 9:52 pm

Benzema has to be the biggest scrub of all time can't even score a goal from the nonexistent service, omg I hate him so useless omg, the best midfield ever is wasted him omg rofl

_________________
avatar
chad4401
First Team
First Team

Club Supported : Sao Paulo
Posts : 4050
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by halamadrid2 on Sun Aug 13, 2017 9:52 pm

Yh Bale has officially lost his speed. Ronaldo needs to come on for one of these useless attackers. Kovacic isn't doing enough for me, I've barely seen him all half. Isco has been excellent too bad the attackers aren't on his level, need Ronaldo in there

Lol at Suarez, spent more time waving imaginary yellow cards than actually troubling our defence. Knobhead
avatar
halamadrid2
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 19437
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by guest7 on Sun Aug 13, 2017 9:53 pm

Carvajal should be dominating his wing tbh, no Neymar to worry about... Yet he isn't
avatar
guest7
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 8081
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by Freeza on Sun Aug 13, 2017 9:54 pm

@chad4401 wrote:Benzema has to be the biggest scrub of all time can't even score a goal from the nonexistent service, omg I hate him so useless omg, the best midfield ever is wasted him omg rofl


Service? I thought Benzema was the service

_________________


hmm:
avatar
Freeza
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 18139
Join date : 2011-06-06
Age : 24

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by Tomwin Lannister on Sun Aug 13, 2017 9:56 pm

@Casciavit wrote:Can't believe Pique outpaced Bale more than once. rofl
FIFA 17 mechanics kicking in, nothing to see here.

_________________




Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
avatar
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26801
Join date : 2011-06-05
Age : 77

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by Nishankly on Sun Aug 13, 2017 9:56 pm

Barcelona need a left winger and they need one very soon.
avatar
Nishankly
Spicy Curry

Club Supported : Lyon
Posts : 15153
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by Mr Nick09 on Sun Aug 13, 2017 9:56 pm

benzema is a mediocre athlete, with time passing he looks worse and worse. Watching Cavani play for PSG today makes it so apparent. oh well

_________________
Madridista naci.. Vikingo sere y Merengue Moriré
avatar
Mr Nick09
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Real Madrid
Posts : 27529
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by vanDEEZ on Sun Aug 13, 2017 9:57 pm

Benzema has been given service, he just passes it or dribbles the service right into Barcelona players lol.
avatar
vanDEEZ
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 5204
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by danyjr on Sun Aug 13, 2017 9:59 pm

@Nishankly wrote:Barcelona need a left winger and they need one very soon.

Neymar's absence is so apparent. They need more than just a left winger. They need a world class winger/wide forward and frankly I don't see Dembélé any close to that profile.

_________________
avatar
danyjr
First Team
First Team

Club Supported : Boca Juniors
Posts : 4591
Join date : 2012-02-24

http://www.tikitakatoom.tk

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by sportsczy on Sun Aug 13, 2017 10:02 pm

You actually have to make a run into a scoring position to get service... pedaling to the 2nd post is not making a run lol. That's all Benz does.

What a useless player. Bale right there with him too since he can't outrun even Pique now.

_________________
avatar
sportsczy
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Marseille
Posts : 16593
Join date : 2011-12-07

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by guest7 on Sun Aug 13, 2017 10:06 pm

PIQUE LOL
avatar
guest7
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 8081
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by guest7 on Sun Aug 13, 2017 10:07 pm

THE BALL SE QUEDA
avatar
guest7
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 8081
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by Valkyrja on Sun Aug 13, 2017 10:07 pm

one of the best days of my life rofl

_________________
avatar
Valkyrja
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 10473
Join date : 2011-11-10

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by Valkyrja on Sun Aug 13, 2017 10:07 pm

I want a picture of his face please . harmonica, maybe a gif

_________________
avatar
Valkyrja
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 10473
Join date : 2011-11-10

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by halamadrid2 on Sun Aug 13, 2017 10:08 pm

rofl Pique, you couldn't have asked for a better scorer
avatar
halamadrid2
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 19437
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by vanDEEZ on Sun Aug 13, 2017 10:08 pm

The only way we're gonna score with Benz and Bale up top
avatar
vanDEEZ
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 5204
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by guest7 on Sun Aug 13, 2017 10:10 pm

That was so close and all because of a bullsh*t offside
avatar
guest7
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 8081
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by danyjr on Sun Aug 13, 2017 10:11 pm

Deulofeu rofl

_________________
avatar
danyjr
First Team
First Team

Club Supported : Boca Juniors
Posts : 4591
Join date : 2012-02-24

http://www.tikitakatoom.tk

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by Turok_TTZ on Sun Aug 13, 2017 10:11 pm

Nice own goal but I'm more concerned about the attack.

We really need to do better.

_________________
avatar
Turok_TTZ
First Team
First Team

Club Supported : Real Madrid
Posts : 2172
Join date : 2011-06-05

http://trm.jcink.net

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by guest7 on Sun Aug 13, 2017 10:12 pm

That was supposed to be 2-0

Carvajal you are not up to your own level!!!!!!!!
avatar
guest7
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 8081
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by guest7 on Sun Aug 13, 2017 10:13 pm

Marcelo's side is killing it today
avatar
guest7
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 8081
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by sportsczy on Sun Aug 13, 2017 10:13 pm

Benzema playing well here.

_________________
avatar
sportsczy
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Marseille
Posts : 16593
Join date : 2011-12-07

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by Valkyrja on Sun Aug 13, 2017 10:15 pm

marcelo is insanely good Laughing

_________________
avatar
Valkyrja
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 10473
Join date : 2011-11-10

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by Freeza on Sun Aug 13, 2017 10:16 pm

Benz plays well the last 10 minutes and you sub him instead of Bale ?

_________________


hmm:
avatar
Freeza
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 18139
Join date : 2011-06-06
Age : 24

Back to top Go down

Re: Spanish Supercopa| Barcelona vs Real Madrid

Post by Perucho21 on Sun Aug 13, 2017 10:16 pm

Wtf

Benz started the half well and Z takes him off
And not Bale who hasn't done anything?

_________________
avatar
Perucho21
Starlet
Starlet

Club Supported : Real Madrid
Posts : 904
Join date : 2015-03-23
Age : 25

Back to top Go down

Page 3 of 15 Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum