The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Page 6 of 40 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Next

Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sun Oct 22, 2017 3:42 pm

He does, everything goes through him and I think the supporting cast around him is good

Luca
J Council Master

Posts : 13302
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by dmize on Sun Oct 22, 2017 6:44 pm

I agree about Fultz. If he was still hurt, they would shut him down. I don't know who told him to change his form but he needs to go back to his old form, and then never listen to that person again. The 65% FT's in college was concerning but that would be an improvement on whatever tf he's doing now.

Danny knew what he was doing I guess
avatar
dmize
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Arsenal
Posts : 6650
Join date : 2011-06-05
Age : 30

https://twitter.com/#!/dmizee

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by RealGunner on Sun Oct 22, 2017 9:56 pm

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 79986
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sun Oct 22, 2017 9:57 pm

I don't blame him. Poor guy

Which team needs a PG?
avatar
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13302
Join date : 2011-06-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sun Oct 22, 2017 10:06 pm

@Luca wrote:I don't blame him. Poor guy

Which team needs a PG?


Cleveland

_________________
hmm:
avatar
Freeza
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 18854
Join date : 2011-06-06
Age : 25

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sun Oct 22, 2017 10:07 pm

He would be a great fit there. I'm positive he's been linked to the Cavs numerous times if I'm not mistaken
avatar
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13302
Join date : 2011-06-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Kaladin on Sun Oct 22, 2017 10:15 pm

I don't think he's well suited for their style of play, he needs to be on a team where he isn't the main man, he shines best when he isn't on the spotlight

_________________
avatar
Kaladin
Stormblessed

Club Supported : Real Madrid
Posts : 21745
Join date : 2012-06-28
Age : 25

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sun Oct 22, 2017 10:19 pm

ES wrote:I don't think he's well suited for their style of play, he needs to be on a team where he isn't the main man, he shines best when he isn't on the spotlight


ffs es Proud

we play the Spurs tomorrow night, not the Harry Kane team
avatar
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13302
Join date : 2011-06-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by RealGunner on Sun Oct 22, 2017 10:28 pm

Gonna give NBA last chance.

OKC -4 spread

yay or nay?

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 79986
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sun Oct 22, 2017 10:33 pm

I'd take OKC only because they're at home but I'd personally stay away from that game
avatar
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13302
Join date : 2011-06-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by RealGunner on Sun Oct 22, 2017 10:33 pm

Reading Pelicans -4 is a safer bet
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 79986
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sun Oct 22, 2017 10:33 pm

He’s obviously trying to tank his value so he can go to Cleveland

_________________
hmm:
avatar
Freeza
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 18854
Join date : 2011-06-06
Age : 25

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sun Oct 22, 2017 10:34 pm

@RealGunner wrote:Reading Pelicans -4 is a safer bet


Nah

_________________
hmm:
avatar
Freeza
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 18854
Join date : 2011-06-06
Age : 25

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sun Oct 22, 2017 10:38 pm

@RealGunner wrote:Reading Pelicans -4 is a safer bet


I'd say so
avatar
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13302
Join date : 2011-06-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sun Oct 22, 2017 11:13 pm

Earl Watson has been fired. 3 games rofl

_________________
hmm:
avatar
Freeza
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 18854
Join date : 2011-06-06
Age : 25

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sun Oct 22, 2017 11:15 pm

@Freeza wrote:Earl Watson has been fired. 3 games rofl


Was about time though. It's ridiculous that no head coach was fired last season.

_________________
hmm:
avatar
Freeza
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 18854
Join date : 2011-06-06
Age : 25

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sun Oct 22, 2017 11:18 pm

The Raptors upcoming games:
San Antonio
Golden State
Los Angeles Lakers
Portland
Denver

All away with JV possibly out. Good lord. At least were getting these trips out of the way early
avatar
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13302
Join date : 2011-06-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sun Oct 22, 2017 11:22 pm

@Freeza wrote:
@RealGunner wrote:Reading Pelicans -4 is a safer bet


Nah


Us beating you is more likely than OKC winning it's 3rd game in 4 nights tbh.

_________________
avatar
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 63953
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sun Oct 22, 2017 11:23 pm

@Great Leader Sprucenuce wrote:
@Freeza wrote:
@RealGunner wrote:Reading Pelicans -4 is a safer bet


Nah


Us beating you is more likely than OKC winning it's 3rd game in 4 nights tbh.


Extremely more likely. I think both OKC and the Pelicans will win though

I think it'll take the Wolves a bit longer to gel and the Thunder dropping two in a row? Nah
avatar
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13302
Join date : 2011-06-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sun Oct 22, 2017 11:24 pm

They got Timberwolves?

Westbrook won't like someone who is more hyped than him so he's going for 50-10-15 imo.

_________________
avatar
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 63953
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Luca on Sun Oct 22, 2017 11:25 pm

@Great Leader Sprucenuce wrote:They got Timberwolves?

Westbrook won't like someone who is more hyped than him so he's going for 50-10-15 imo.


Minnesota @ OKC, what a time to be alive right now
avatar
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13302
Join date : 2011-06-05
Age : 26

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by RealGunner on Sun Oct 22, 2017 11:26 pm

Mole is a pelicans fan?
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 79986
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sun Oct 22, 2017 11:27 pm

@RealGunner wrote:Mole is a pelicans fan?


Yeah, somewhat unfortunately.


_________________
avatar
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 63953
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by RealGunner on Sun Oct 22, 2017 11:28 pm

Lol I don't know anything about them. Always thought you had no team.

So Luca is Toronto, you pelicans, Freeza Lakers.

what about dmize, m99 and nick?
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 79986
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Freeza on Sun Oct 22, 2017 11:29 pm

@Luca wrote:
@Great Leader Sprucenuce wrote:
@Freeza wrote:

Nah


Us beating you is more likely than OKC winning it's 3rd game in 4 nights tbh.


Extremely more likely. I think both OKC and the Pelicans will win though

I think it'll take the Wolves a bit longer to gel and the Thunder dropping two in a row? Nah


I smell a bet coming.

_________________
hmm:
avatar
Freeza
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : PSG
Posts : 18854
Join date : 2011-06-06
Age : 25

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Great Leader Sprucenuce on Sun Oct 22, 2017 11:30 pm

@RealGunner wrote:Lol I don't know anything about them. Always thought you had no team.

So Luca is Toronto, you pelicans, Freeza Lakers.

what about dmize, m99 and nick?


Dmize is a Celtics fan, M99 and Nick are Lakers.

_________________
avatar
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 63953
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

Re: The Official Dwayne Wade <<<<<< you thread

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 40 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum