World Cup (2018) - Group A (Russia, Saudi Arabia, Egypt, Uruguay)

Page 14 of 14 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Go down

Who will qualify? (Select two teams)

25% 25% 
[ 5 ]
0% 0% 
[ 0 ]
25% 25% 
[ 5 ]
50% 50% 
[ 10 ]
 
Total Votes : 20

Re: World Cup (2018) - Group A (Russia, Saudi Arabia, Egypt, Uruguay)

Post by CBarca on Wed Jun 27, 2018 1:38 pm

I've heard of throwing games because of the opponent...tbh sometimes that makes sense.

Never heard of a team throwing a game for better weather.

Seems like a bit of a stretch

CBarca
NEVER a Mod

Posts : 17291
Join date : 2011-06-17

Back to top Go down

Re: World Cup (2018) - Group A (Russia, Saudi Arabia, Egypt, Uruguay)

Post by iftikhar on Wed Jun 27, 2018 6:29 pm

@Babun wrote:
@Nishankly wrote:WTF is going on here.

Australia and Saudi Arabia are part of the AFC FIFA Qualifiers, So they represent Asia in the World Cup.

I explained it and still y'all spiraling.
New Zealand is still in OFC (Oceania Football Confederation had Australia till 2006).

Can't believe bandwagoners here don't even know their World Cup basics 3rd week into the tournament, explaining Geography, Race and politics to GLAsia. rofl rofl
Exactly why we need bigger teams to get f*cked this WC.


It was directed at Arte Morte and the made up name "middle east" which doesn't make any sense. East of what? Middle of which East? Hilarious, those Americans, but makes sense though, they live on another continent.
Middle East= West Asia, Australia belongs to Oceania, only reason they are allowed to participate among Asians is because the competition looks more than sad down there :coffee:
If I'm not wrong, the term Middle-East (as well as Far East) was coined by the British in early 19th century.
iftikhar
iftikhar
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Liverpool
Posts : 8205
Join date : 2011-06-06
Age : 46

Back to top Go down

Re: World Cup (2018) - Group A (Russia, Saudi Arabia, Egypt, Uruguay)

Post by BarrileteCosmico on Wed Jun 27, 2018 6:49 pm

@Babun wrote:
@Nishankly wrote:WTF is going on here.

Australia and Saudi Arabia are part of the AFC FIFA Qualifiers, So they represent Asia in the World Cup.

I explained it and still y'all spiraling.
New Zealand is still in OFC (Oceania Football Confederation had Australia till 2006).

Can't believe bandwagoners here don't even know their World Cup basics 3rd week into the tournament, explaining Geography, Race and politics to GLAsia. rofl rofl
Exactly why we need bigger teams to get f*cked this WC.


It was directed at Arte Morte and the made up name "middle east" which doesn't make any sense. East of what? Middle of which East? Hilarious, those Americans, but makes sense though, they live on another continent.
Middle East= West Asia, Australia belongs to Oceania, only reason they are allowed to participate among Asians is because the competition looks more than sad down there :coffee:
babun pls read a wiki article once in a while

Originally the ME was the Near East and East Asia was the Farther East. Over time by 1900 Near East came to include the Balkans due to their association with the Ottoman Empire, so a new word was needed to address just the East of the Bible (Levant region) to a British public, so it became Middle East. When you ask "middle of what" it's the middle between the Balkans and East Asia.

Has nothing to do with the US. The word keeps evolving and now its come to also comprise north Africa.

_________________
BarrileteCosmico
BarrileteCosmico
Admin
Admin

Club Supported : River Plate
Posts : 23690
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

Re: World Cup (2018) - Group A (Russia, Saudi Arabia, Egypt, Uruguay)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 14 of 14 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum