Overwatch

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by LeVersacci on Sun Jun 19, 2016 12:35 am

@Luca wrote:
@Great Leader Sprucenuce wrote:Singling out Luca is unfair.

I played like shit and unlike Luca i'm not new to the game, shit happens.


I had a really bad session as well to be honest but it's all good. Not trying to group to offend people, I just like the 20% experience gain and it's fun to play with friends.

I was heated lol don't take my post seriously

LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Posts : 12765
Join date : 2011-09-05

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by CBarca on Sun Jun 19, 2016 12:38 am

Pretty decent session.

The premade 6v6 teams are all too often just Symmetra/tjorborn stacking, some bastions etc.

Annoying to play against really.

_________________
Beer and guns
CBarca
CBarca
NEVER a Mod

Club Supported : Athletic Bilbao
Posts : 17663
Join date : 2011-06-17
Age : 23

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Thimmy on Sun Jun 19, 2016 12:43 am

@LeVersacci wrote:Unreal session.

Learned so many new tactics cause of the enemy teams in the premade 6v6


When we played against them on Hollywood, I tried to copy what Genji did against us on Hollywood yesterday. Didn't work as well, since their Symmetra had turrets set up near Torb's turret. I took out the turret + torb but the lasers kicked my ass before I could escape Neutral They initially made the same mistake as us, though; they only set up turrets near the mid entrance. I was able to pass through the back of the center building that way, but there I ran into two camping symmetras drinking

_________________
Overwatch - Page 40 Tumblr_pgoe0wHCe11vgq1a3_540Overwatch - Page 40 2540025-52699210-2560-1440
Thimmy
Thimmy
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 8806
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by LeVersacci on Sun Jun 19, 2016 12:45 am

That 4 Symmetria team rofl

Remember someone screaming "I just took out 12 sentries and there's more wtf" rofl
LeVersacci
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12765
Join date : 2011-09-05
Age : 26

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Firenze on Sun Jun 19, 2016 12:55 am

pretty good overall, got smashed a few times but we smashed our fair share too, was satisfied tbh
Firenze
Firenze
the Bloody-Nine

Club Supported : Inter Milan
Posts : 30174
Join date : 2012-04-25

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Great Leader Sprucenuce on Sun Jun 19, 2016 12:58 am

Most of the games i remember us losing i think we really should have won, Reaper one where he took out our entire team with 10 seconds left springs to mind.

But yeah good session, i enjoyed myself for the most part.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 66889
Join date : 2011-06-05
Age : 29

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Luca on Sun Jun 19, 2016 1:12 am

@LeVersacci wrote:
@Luca wrote:
@Great Leader Sprucenuce wrote:Singling out Luca is unfair.

I played like shit and unlike Luca i'm not new to the game, shit happens.


I had a really bad session as well to be honest but it's all good. Not trying to group to offend people, I just like the 20% experience gain and it's fun to play with friends.

I was heated lol don't take my post seriously


All good brother, I was a bit flustered too
Luca
Luca
J Council Master

Club Supported : Juventus
Posts : 13673
Join date : 2011-06-05
Age : 26

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by CBarca on Sun Jun 19, 2016 1:33 am

I had a game where I had 5 eliminations and 10 deaths Laughing

Was so close to uninstalling OW and writing apologies to my future progeny.

_________________
Beer and guns
CBarca
CBarca
NEVER a Mod

Club Supported : Athletic Bilbao
Posts : 17663
Join date : 2011-06-17
Age : 23

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Kaladin on Sun Jun 19, 2016 1:41 am

Yep 6v6 premades are a whole different meat, cohesion is really important, cant play it without headphones/communication between EVERYONE

_________________
Overwatch - Page 40 D7hZUzZW4AABr7d
Kaladin
Kaladin
Stormblessed

Club Supported : Real Madrid
Posts : 23016
Join date : 2012-06-28
Age : 26

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Thimmy on Sun Jun 19, 2016 2:36 am

ES wrote:Yep 6v6 premades are a whole different meat, cohesion is really important, cant play it without headphones/communication between EVERYONE
I swear, I've heard PC players say the same thing about Call of Duty hmm

_________________
Overwatch - Page 40 Tumblr_pgoe0wHCe11vgq1a3_540Overwatch - Page 40 2540025-52699210-2560-1440
Thimmy
Thimmy
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 8806
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by CBarca on Sun Jun 19, 2016 3:00 am

https://www.reddit.com/r/Overwatch/comments/4oot6u/6x_torbjorn_is_ruining_console_experience/

GL aren't the only ones having trouble with it.

Personally I would like to let the console metagame roll a bit longer before any Torb change. I think people can figure it out and I also think the D.Va buff could play a hand in fixing this considering she is, to me, a pretty effective anti Torb as long as she's not getting focused by the opposing team.

_________________
Beer and guns
CBarca
CBarca
NEVER a Mod

Club Supported : Athletic Bilbao
Posts : 17663
Join date : 2011-06-17
Age : 23

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Thimmy on Sun Jun 19, 2016 3:35 am

inb4 Phritz suggests 20 different characters that can easily counter Torb's turrets, no sweat :coffee:

_________________
Overwatch - Page 40 Tumblr_pgoe0wHCe11vgq1a3_540Overwatch - Page 40 2540025-52699210-2560-1440
Thimmy
Thimmy
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 8806
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Firenze on Sun Jun 19, 2016 3:42 am

got bloodhardt (reinhardt's legendary skin earlier in a loot box Proud) was legit gonna spend 1k credits on it 2 days ago
Firenze
Firenze
the Bloody-Nine

Club Supported : Inter Milan
Posts : 30174
Join date : 2012-04-25

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Thimmy on Sun Jun 19, 2016 4:12 am

That one was actually the first free legendary skin I got.

Looks like we might get another sniper in the game hmm


_________________
Overwatch - Page 40 Tumblr_pgoe0wHCe11vgq1a3_540Overwatch - Page 40 2540025-52699210-2560-1440
Thimmy
Thimmy
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Real Madrid
Posts : 8806
Join date : 2011-06-05
Age : 30

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by LeVersacci on Sun Jun 19, 2016 8:48 am

@Thimmy wrote:inb4 Phritz suggests 20 different characters that can easily counter Torb's turrets, no sweat :coffee:
rofl
LeVersacci
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12765
Join date : 2011-09-05
Age : 26

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Great Leader Sprucenuce on Sun Jun 19, 2016 11:13 am

My problem with Torjborn is how fast the turret locks on from all angles lol.

It would be manageable then, especially when there's multiple ones. Although they need to be careful as always with most balancing changes they don't nerf it too hard that it's useless.
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 66889
Join date : 2011-06-05
Age : 29

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Great Leader Sprucenuce on Sun Jun 19, 2016 11:32 am

BTW Firenze i have got a legendary skin, i checked after i came off last night.

Just one with Winston though. Laughing

-------

http://www.goallegacy.net/viewtopic.forum?t=39519
Great Leader Sprucenuce
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 66889
Join date : 2011-06-05
Age : 29

Back to top Go down

Overwatch - Page 40 Empty Re: Overwatch

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum