FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Page 25 of 26 Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Next

Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Onyx on Wed May 18, 2016 2:36 pm

Clubs imo.

Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Posts : 39916
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Firenze on Wed May 18, 2016 4:30 pm

not played in 7-8 months so i'll be awful but up for a few games later

_________________
avatar
Firenze
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Manchester United
Posts : 26205
Join date : 2012-04-25

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Onyx on Wed May 18, 2016 4:48 pm

Need the entire GL roster back on clubs imo. hmm

_________________
https://78.media.tumblr.com/989497de9f768b279a4a4fc53232a23e/tumblr_p7o20yheZQ1wyspnlo1_500.gif
avatar
Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Private
Posts : 39916
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Onyx on Thu May 19, 2016 6:02 pm

Clubs Mole, rg, es, dna, tom, Firenze, freeza, thimmy etc etc. hmm
avatar
Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Private
Posts : 39916
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Thimmy on Thu May 19, 2016 8:33 pm

FIFA 16 just pisses me off Razz I hope 17 will be substantially different from it, and that it brings back long ground balls. I bet we'll just get different coloured balls or something, but one can hope Laughing

_________________
avatar
Thimmy
Fan Favorite
Fan Favorite

Club Supported : Private
Posts : 6314
Join date : 2011-06-05
Age : 29

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by RealGunner on Thu May 19, 2016 8:34 pm

FIFA16 is probably the worst fifa ever made.

Definitely not going to buy FIFA17 if they continue with the same system.


avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 78967
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Tomwin Lannister on Fri May 20, 2016 11:38 am

clubs mt if ur quick

_________________




Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
avatar
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26801
Join date : 2011-06-05
Age : 77

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by LeVersacci on Fri May 20, 2016 1:24 pm

I'm up for it tonight if i'm gonna stay home

avatar
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12765
Join date : 2011-09-05
Age : 25

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Onyx on Sat May 21, 2016 1:11 pm

GL clubs return today imo. hmm

_________________
https://78.media.tumblr.com/989497de9f768b279a4a4fc53232a23e/tumblr_p7o20yheZQ1wyspnlo1_500.gif
avatar
Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Private
Posts : 39916
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by LeVersacci on Sat May 21, 2016 7:45 pm

Up for it if people are
avatar
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12765
Join date : 2011-09-05
Age : 25

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by LeVersacci on Sat May 21, 2016 7:54 pm

Prime clubs in my top 5 for best MP i've played

Dat feel when you finished watching CL and jumped into clubs Proud

Shame EA ruined 16 Sad
avatar
LeVersacci
World Class Contributor
World Class Contributor

Club Supported : Real Madrid
Posts : 12765
Join date : 2011-09-05
Age : 25

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by RealGunner on Sat May 21, 2016 7:58 pm

@LeVersacci wrote:Prime clubs in my top 5 for best MP i've played

Dat feel when you finished watching CL and jumped into clubs Proud

Shame EA ruined 16 Sad


Same man
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 78967
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Onyx on Sun May 22, 2016 10:15 am

They patched FIFA 16 a few months ago, gameplay is decent imo.

_________________
https://78.media.tumblr.com/989497de9f768b279a4a4fc53232a23e/tumblr_p7o20yheZQ1wyspnlo1_500.gif
avatar
Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Private
Posts : 39916
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Onyx on Mon May 23, 2016 6:11 pm

Clubs imo. hmm

_________________
https://78.media.tumblr.com/989497de9f768b279a4a4fc53232a23e/tumblr_p7o20yheZQ1wyspnlo1_500.gif
avatar
Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Private
Posts : 39916
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Onyx on Tue May 24, 2016 3:46 pm

Div 1 by the end of the night? bounce

_________________
https://78.media.tumblr.com/989497de9f768b279a4a4fc53232a23e/tumblr_p7o20yheZQ1wyspnlo1_500.gif
avatar
Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Private
Posts : 39916
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by RealGunner on Tue May 24, 2016 5:30 pm

@Onyx wrote:Clubs imo.

@Onyx wrote:Need the entire GL roster back on clubs imo. hmm

@Onyx wrote:Clubs Mole, rg, es, dna, tom, Firenze, freeza, thimmy etc etc. hmm

@Onyx wrote:GL clubs return today imo. hmm

@Onyx wrote:They patched FIFA 16 a few months ago, gameplay is decent imo.

@Onyx wrote:Clubs imo. hmm

@Onyx wrote:Div 1 by the end of the night? bounce

avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 78967
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Onyx on Tue May 24, 2016 5:31 pm

Ffs happily jumped onto this thread expecting a 'I'll be on later' reply from you. Sad
avatar
Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Private
Posts : 39916
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Tomwin Lannister on Tue May 24, 2016 5:47 pm

Told u 50 times u need to use ur pervy online recruitment skills to find a couple of players. I'll jump on but not to play with just you in what can only be described as a cancer inducing waste of time


Find 2 attackers (Everybody and their mother is an attacker) and i'll jump on to play midfield.

_________________




Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
avatar
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26801
Join date : 2011-06-05
Age : 77

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce on Tue May 24, 2016 5:50 pm

@Tomwin Lannister wrote:Told u 50 times u need to use ur pervy online recruitment skills to find a couple of players. I'll jump on but not to play with just you in what can only be described as a cancer inducing waste of time


Find 2 attackers (Everybody and their mother is an attacker) and i'll jump on to play midfield.


Dead rofl

_________________
avatar
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 63390
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Onyx on Tue May 24, 2016 5:50 pm

Was hoping the GL roster would return. Would be more fun than playing with randomers imo. hmm

_________________
https://78.media.tumblr.com/989497de9f768b279a4a4fc53232a23e/tumblr_p7o20yheZQ1wyspnlo1_500.gif
avatar
Onyx
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : Private
Posts : 39916
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Tomwin Lannister on Tue May 24, 2016 5:51 pm

Yeah but it's been evident there is no such thing as a legit GL roster since prime fifa 14.

_________________




Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
avatar
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26801
Join date : 2011-06-05
Age : 77

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by RealGunner on Tue May 24, 2016 5:54 pm

I said this before. And I'll say it again

I am not a good gam-

nvm wrong promo.


Honestly I have 0 interest in putting fifa back in my ps4.
avatar
RealGunner
Admin
Admin

Club Supported : Arsenal
Posts : 78967
Join date : 2011-06-05

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Tomwin Lannister on Tue May 24, 2016 6:00 pm

Roman Rgeins spearing MTClubBall after no selling his last 500 club invites. Shocking booking.

_________________




Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
avatar
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26801
Join date : 2011-06-05
Age : 77

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce on Tue May 24, 2016 6:01 pm

@Tomwin Lannister wrote:Roman Rgeins spearing MTClubBall after no selling his last 500 "the club" invites. Shocking booking.

_________________
avatar
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 63390
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Tomwin Lannister on Tue May 24, 2016 6:02 pm

MT Styles and the boys

_________________




Luke Harper wrote:We are the ones... the ones that you've been told about. And WE... are walking upright.

Studying about those good ol' days and who shall wear, the starry crown gooood lawd. Show me the waaaaay.

Unbeaten 2011/2012.


:bow: :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:
avatar
Tomwin Lannister
Ballon d'Or Contender
Ballon d'Or Contender

Club Supported : Juventus
Posts : 26801
Join date : 2011-06-05
Age : 77

Back to top Go down

Re: FIFA 16 PS4 Pro Clubs Discussion

Post by Great Leader Sprucenuce on Tue May 24, 2016 6:04 pm

Can see MT rocking the AJ kitchen mop look tbf.

_________________
avatar
Great Leader Sprucenuce
Forum Legend
Forum Legend

Club Supported : PSG
Posts : 63390
Join date : 2011-06-05
Age : 28

Back to top Go down

Page 25 of 26 Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum